Tuesday, February 24, 2015

Things worth to buy in Bangkok

Macam gempak je kan tajuk, haha... sebelum masuk bab shopping, first thing is it is worth to fly with Malindo Air, aku suka, anak-anak suka semua happy. Part aku suka no hidden charge, and baggae free, part anak-anak aku suka entertaiment dia, bawak la earphone sendiri ya.


Sampai je airport ada orang hulur simcard free for tourist.. bestnya, jarang travel, tak tau pulak ada benda-benda gini, sebab tu la jauh berjalan luas pemandangan


antara yang aku aim nak beli kat sini adalah luggae bag, sebab sebelum tu aku baca review-review cakap luggage vag murah. Memang murah pun.  Siap dia kepak bag depan aku nak tunjuk bag tu tahan lasak. Beza harga di tepi jalan dan di MBK dalam RM10-30 perbag, tapi di tepi jalan ada sikit2 calar, maybe reject2 skit kot. Tapi ok je..

See this 2 colorful trendy bag, ni I get for my kids, memang comel sesangat.
Bag ni dalam RM100 each, ada lagi satu I beli samsonite imitation la, tapi still tahan RM100 jugak di MBK, color pink, ngee....


Tak de pic nak post, tuala. Berdekatan Hotel Amart, kedai yang dekat dengan jejantas nak seberang ke Platinum Mall, ada satu kedai jual tuala, sehelai RM10 tapi macam kualiti RM20 kalau di Malaysia, sampai sekarang aku menyesal sebab beli 2 helai je.


Yang ini pula table cloth, bukan tak de di Malaysia tapi yang ni much cuter and look modern, murah je RM10 per pcs, boleh cover meja makan for 6 people

*****************************************

During mu short trip ni je la yang sempat I sambar :)


No comments:

Post a Comment

Support Qissara by Leaving Good Comments